رحمتي: نفرت آنها باعث خوشحالي من است
تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, | 22:1 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام
پس از بازي استقلال مقابل الريان قطر که با شکست آبي پوشان همراه شد به دليل اشتباه مهدي رحمتي در اين مسابقه که منجر به تک گل بازي هم شد، سايت هاي مختلفي در اين خصوص مطالبي نوشتند اما سايت ياهو يک روز پس از اين بازي در مطلب يک خود نسبت به عملکرد مهدي رحمتي واکنشي عجيب نشان داد و عملکرد او را زير سوال برد.

پس از بازتاب گزارش سايت ياهو در رسانه هاي ايراني وب سايت شخصي مهدي رحمتي نسبت به اين موضوع واکنش نشان داد.

مدير وب‌سايت رسمي سيد مهدي رحمتي وظيفه نسبت به اين موضوع که در سطح وب بوده واکنش نشان داد و براي طرفداراني که سؤالاتي را مطرح مي‌کنند پاسخي داد. وي گفت:

اين کار کشورهاي عربي که ياهو مکتوب در کنترل و انحصار آن‌هاست 2 دليل دارد:

1-کيست که بازي‌هاي درخشان سيد مهدي رحمتي در لباس تيم ملي کشورمان در مقابل کشورهاي عربي را فراموش کند . بازي با امارات ، عربستان، قطر و ... اين زخمي است که آنها از حضور سيد مهدي رحمتي در درون دروازه ايران برداشته‌اند.

2-اعتقادات سيد مهدي رحمتي که باعث منفور بودن خاص او در کشورهاي عربي است. همه ما بعد از تمامي بازي‌هاي تيم هاي ايراني که سيد دروازه‌بان بوده ديده‌ايم که در انتهاي بازي در جلوي دوربين‌ها لباس ورزشي خود را که بر روي آن يا زهرا(س) نقش بسته بوده نمايش داده است و اعتقادات خود را باعث موفقيت خود دانسته، حال که فرصتي دست داده است بايد با تمام توان به او توهين و عقده گشايي کنند.

در اين واکنش مدير سايت رحمتي با خود اين دروازه بان هم صحبتي را انجام داده که دروازه بان استقلال در اين خصوص اين طور گفته است:

« از اين که با اعتقادات خود اين افراد را ناراحت و خشمگين کرده خوشحال هستم و هر چه آنها بيشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالي بيشتر من است. عزت و ذلت دست خداست، با خواست خودش به اينجا رسيدم و اگر بخواهد بيش از پيش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسليم خواست و صلاح خودش هستم.»
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار